V mesecu januarju smo se posvetili raziskovanju človeškega telesa. Ciljno smo želeli doseči, da otroci v prvi vrsti spoznavajo sebe, svoje telo, dele telesa in njihovo funkcijo ter ugotavljajo podobnosti in razlike med ljudmi. V povezavi s človeškim telesom smo se dotaknili tudi teme o zdravju, kjer smo se pogovarjali predvsem o zdravem načinu prehranjevanja.

Otroci so s pomočjo enciklopedij, atlasov in ostalih knjig na temo človeškega telesa samostojno raziskovali, medsebojno komunicirali in odkrivali notranjost telesa. Strokovne delavke smo bile v vlogi opazovalcev in usmerjevalcev. Posluževale smo se načela postopnosti in sistematičnosti, kar pomeni, da smo otroke usmerjale, da so se najprej seznanili z zgradbo okostja, notranjimi organi, mišicami in kožo. Z uporabo IKTja so otroci spremljali delovanje srca in ožilja, spoznali, kako potuje kri po telesu in razmišljali, čemu določeni organi služijo. Posluževali smo se simbolizacije, v igralnici pa skupaj z otroki na plakatu upodobili notranjost človeškega telesa (z uporabo umetnih materialov, ki smo jih skupaj z otroki – idejno – poiskali v prostorih vrtca).

Gibalne dejavnosti smo pripravili s ciljem, da otroci opazujejo svoje telo, kako se odziva na določene aktivnosti (otroci so opisovali in ugotavljali, kako se telo odziva v mirovanju in gibanju, torej pri telesni aktivnosti).

V sodelovanju s starši smo v goste povabili mamico ene od varovank, ki nam je nazorno prikazala poklic zdravnika. Otroci so svojo vedoželjnost potešili z aktivnim sodelovanjem pri praktični uporabi zdravniških pripomočkov. V oddelku je nato sledila simbolna igra »Zdravnik«.

Otroci so na igriv in poučen način spoznali, kako skrbeti za svoje telo in ga ohranjati zdravega, saj nam le tako lahko služi za kvalitetno življenje.

[Galerija ni najdena]