Cilji našega strokovnega dela izhajajo iz nacionalnega Kurikuluma za vrtce (1999):
- otroku omogočamo izbiro različnih dejavnosti, pri katerih sam preizkuša, raziskuje, ugotavlja, povezuje spoznanja, išče rešitve,
- upoštevamo otrokovo individualnost,
- v prijetnem čustvenem ozračju zadovoljujemo otrokove potrebe po varnosti, občutju ljubezni, doživljanju priznanja uspeha,
- spodbujamo oblikovanje otrokove pozitivne samopodobe, samostojnosti, odgovornosti, socializacije …
Ob strokovno domišljenem vzgojnem procesu in pozitivno naravnanem odnosu do otrok gradimo vrtec, kjer je otrok aktiven udeleženec oz. konstruktor svojega znanja.
Programe oblikujemo za:
- 1. starostno obdobje – od 1. do 3. leta,
- 2. starostno obdobje – od 3. leta do vstopa v šolo.
V vseh enotah izvajamo dnevni program, ki obsega 6 do 9-urno bivanje otrok v vrtcu skupaj s prehrano:
- v dopoldanskem času med 5.30 oz. 6.00 in 16.15 oz. 16.30,
Naši programi temeljijo na igri in izkušenjskem učenju predšolskega otroka in so dostopni vsem otrokom, vključno otrokom s posebnimi potrebami.