Prve dni meseca februarja smo se posvetili raziskovanju največjega slovenskega pesnika Franceta Prešerna. Otroci so preko AV-posnetkov, raznovrstne literature in fotografij spoznavali njegovo življenje in dela; ogledali smo si posnetek pesnitve »Povodni mož«, nato pa verze primerjali z moderno različico »Urška« (Andrej Rozman Roza). Raziskovali, analizirali in iskali smo rešitve kaj pomeni pojem kultura, kulturno. Otroci so ob slikovni predlogi s trsko risali portret Franceta Prešerna v tehniki tuš. Razmišljali in raziskovali smo, kako so živeli ljudje v Prešernovem času, nato pa ideje skupaj zapisovali. Otroci so pripravili prireditev ob kulturnem prazniku, kjer so se predstavili s pesmicami, nekateri otroci, ki že znajo brati pa tudi z branjem otroške poezije (O. Župančič).
Sledile so dejavnosti ob prihajajočem pustu; z otroki smo si ogledali AV-posnetke pustnih karnevalov, tradicionalnih pustnih mask, hkrati pa spoznavali starodavne običaje, šege in navade ob prazniku pusta. V enoti smo pripravili pustno rajanje z naslovom Pri Mačku Muriju. Otroci so pripovedovali in podoživljali pustno dogajanje, nato pa pustne šeme slikovno upodabljali v različnih tehnikah (akvarel, oljni pasteli, barvne krede ipd.).
Ves mesec je bil, ob različnih literarnih vsebinah, prežet z doživljanjem bogastva jezika. Otroci so spoznali različne vrste literature, si ogledali knjižnico, ustvarjali v knjižnem kotičku (npr. razvrščali knjige po velikosti, vsebini, se igrali simbolno igro knjižnica …). Vsakodnevno smo se igrali rimarije in besedne igre (npr. z uporabo ABC kart, Grginič), pripovedovali zgodbice … (Zarjin bralček).
no images were found